×
امروز   شنبه 23 فروردین ماه 1404    -    April 12 2025 -    السبت 14 شوال 1446
اخبار

استقبال خوب شهروندان از برگزاری میزهای خدمت

اندازه متن

 

استقبال خوب شهروندان از برگزاری میزهای خدمت  
 

دوازدهمین ایستگاه بازدیدهای نظارتی شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری شیراز در شهرداری منطقه 2

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، بازدیدهای نظارتی شورای اسلامی و مدیریت شهری شیراز در دوازدهمین ایستگاه خود به شهرداری منطقه 2 شیراز رسید که این سلسله بازدیدها با هدف تکریم ارباب رجوع، خدمت‌رسانی بهتر و ایجاد امیدآفرینی انجام می‌شود. 
در این بازدید چند ساعته، گفت‌‌ و شنود با مدیران و کارکنان با هدف تکریم و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات آنها و جلسه‌ بررسی مسائل منطقه به جهت آشنایی با ظرفیت‌ها، کاستی‌ها و چالش‌ها و موانع موجود و آگاهی از روند پیشرفت برنامه‌ها و پروژه‌های این منطقه؛ از مواردی بودند که در این بازدید نیم‌روزی، مطابق بازدیدهای نظارتی شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری شیراز انجام گرفتند.


ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در شهرداری منطقه 2 شیراز در این بازدید تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار شیراز در دیدار مردمی و میز خدمت منطقه 2 بودند.
محمد تقی تذروی افزود: در بازدید های انجام شده، استقبال بسیار خوبی از سوی مردم صورت گرفت و با توجه به اینکه در برخی مواقع ملاقات و گفت و گوی مستقیم و بی واسطه با مدیران شهری و اعضای شورا با دشواری و یا تاخیر همراه است. لذا در این میز خدمت هایی که برگزار می شود دیدار و گفت و گوی بی واسطه مردم با اعضای شورا و مدیران شهری فراهم می شود.
وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری چنین نشست هایی، ارتباط چهره به چهره با مردم است و در موضوعاتی که نیاز است شهردار شیراز دستورات را مستقیم اعلام کند، این اقدام صورت می گیرد تا مشکلات شهروندان حل و فصل شود. 
عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه 2 اضافه کرد: در بسیاری از مواقع مردم با حضور خود در میز خدمت ها، بسیاری از مشکلات و موضوعات را اطلاع رسانی می کنند. 
تذروی ضمن قدردانی از یاوران شورا منطقه 2 که مسائل و مشکلات این منطقه را با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز مطرح داشتند، گفت: مسائل و مشکلاتی که از سوی شهروندان در این منطقه مطرح می شود یقینا در برنامه ریزی برای آینده و تخصیص بودجه، تاثیر گذار خواهد بود.  
وی همچنین با قدردانی از شهردار منطقه 2 شیراز، اضافه کرد: در اوایل این موضوع را شاهد بودیم که مراجعات مردمی بسیار زیاد بود اما با دیدار چهره به چهره و رفع مشکلات شهروندان در این منطقه، مراجعه شهروندان نسبت به گذشته بسیار کاهش یافته است و این موضوع نشان از اثرگذاری ارتباط مردمی بین مسئولین و مردم است.

هیچ نظری در مورد این خبر ثبت نشده است

کد خبر :
318c
تاریخ انتشار :
جمعه 07 اردیبهشت ماه 1403
تعداد بازدید :
89

سایر اخبار

جدیدترین اخبار و رویدادهای شورای اسلامی شهر شیراز

An unhandled exception has occurred. See browser dev tools for details. بارگذاری مجدد 🗙