×
امروز   چهارشنبه 28 آذر ماه 1403    -    December 18 2024 -    الأربعاء 17 جمادى الثانية 1446
اخبار

آنچه در یکصد و شصت و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گذشت؛ از تلاش برای ترسیم چشم‌انداز ۲۰ ساله فرهنگی شیراز تا ممنوعیت تردد کامیون ها در محور غرب

اندازه متن

آنچه در یکصد و شصت و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گذشت؛

از تلاش برای ترسیم چشم‌انداز ۲۰ ساله فرهنگی شیراز  تا ممنوعیت تردد کامیون ها در محور غرب

 

یکصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد و موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، امروز(یکشنبه، پانزدهم مهرماه۱۴۰3) یکصد و شصت و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر به ریاست سید ابراهیم حسینی، شهردار کلانشهر شیراز و مدیران شهری و اصحاب همیشگی رسانه برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه، نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ایراد سخن داشت و پس از آن از سوی سه عضو شورا سه نطق قرائت شد.

 

رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع)؛

چشم‌انداز 20 ساله فرهنگی شیراز ترسیم می شود

 

رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) در یکصد و شصت و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز از تدوین سند جامع چشم‌انداز 20 ساله فرهنگی شهر خبر داد و بر لزوم مشارکت همه جانبه شهروندان در این فرایند تاکید کرد.

محمد رضا هاجری گفت:"وعده صادق 2" و " جمعه نصر" نشان داد ایران با تمام قدرت، حافظ منافع و امنیت ملی است، امریکا و رژیم صهیونیستی هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز افزود : به عنوان یک خبرنگار، شهادت بیش از 135 خبرنگار توسط رژیم سفاک و جنایتکار و سگ هار صهیونیست، درد بزرگ رسانه های جهان است.

 وی گفت : رسانه ها را رکن سوم دموکراسی می نامند. ای کاش خبرنگاران آزاده و دردمند جهان با راه اندازی کمپین جهانی "اعتراض به خبرنگار کشی" فریاد خبرنگاران شهید را به گوش جهانیان می رساندند.

محمدرضا هاجری از بسیج رسانه سپاه فجر و خبرنگاران آزاده شهر مقدس شیراز درخواست کرد: کمپین اعتراض به خبرنگار کشی را کلید بزنند تا یاد و نام خبرنگاران شهید در غوغای سلطه رسانه های صهیونیستی،  خاموش، حذف و سانسور نشوند.

وی افزود: شورا و شهرداری دوره ششم شیراز، مفتخر است که در برنامه های فاخر، شب های پرستاره درحرم شاه چراغ (ع)، گذر هنر جانان حافظ، کنگره حضرت محمد (ص)، همایش جهانی رسانه های جهان اسلام با محوریت جبهه مقاومت، فضاسازی و اجرای یادواره شهدای شیراز، محله و مسجد محوری، محرومیت زدایی و آواها و نواهای 7 هزار نفره سالار عقیلی در شهرک گلستان، نقش اساسی و حمایتی کامل داشته است که حمایت، اعتماد و کمک به فعالان فرهنگی، میدانی و مردمی در شهر می تواند، دهها نمونه از این گونه برنامه ها را به عرصه اجرا وارد شود .

 رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی در ادامه گفت: درصددیم با بهره بردن از تجربیات فعالان فرهنگی ادوار شورا و شهرداری،چشم انداز 20 ساله فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شهر مقدس شیراز را به همراه پیوست فرهنگی تهیه، به عنوان یادگار ماندگار و جاودان با جلوداری شورای اسلامی دوره ششم شیراز به فعالان عرصه های فرهنگی شیراز تقدیم و پیشنهاد دهیم.

 هاجری تصریح کرد: درخواست داریم از تمامی دلسوزان حوزه فرهنگی با استفاده از اسناد بالا دستی و پرهیز از تئوری و نظریه پردازی و دکترین های فانتزی،آکواریومی و ویترینی، ما را در این کاربزرگ و ضروری، راهنمائی و کمک کنند.

 وی در ادامه بیان کرد : متأسفانه در برنامه هفتم توسعه، مصوب مشترک دولت و مجلس، در بخش مربوط به حوزه فرهنگی از جایگاه اثر گذار فرهنگی شورا و شهردرای ها غافل شده اند،که این نشان می دهد متولیان فرهنگی دولتی و کمیسیون فرهنگی مجلس، کارمیدانی و جهادی در حوزه فرهنگی انجام نشده و جایگاه شورا و شهرداری ها را در حوزه فرهنگی فراموش نمی کردند، سخن از مسجد محوری زده اند، اما ابتر و فرمایشی، مانده است .

 عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: فرهنگ عمومی توسط مردم ترویج و گسترش پیدا می‌کند. وقتی شورا و شهرداری در قانون ابلاغی برای اجرا حتی یاری کننده حذف و سانسور شده است، چه توقعی از موفقیت دارند؟ 

هاجری خطاب به مدیران ارشد کشوری گفت:  دولت و مجلس، غفلت خود را پیرامون شورا و شهرداری ها با توجه به جلوداری آنها در میدان و کار فرهنگی،گردشگری، ورزشی و اجتماعی و محله و مسجد محوری جبران کنند، در غیر این صورت عقب گرد خواهند داشت و این اصلا شایسته مردم نیست .

 عضو پارلمان شورای شهر افزود: با همکاری طلاب جوان و جهادی عرصه فرهنگ و تربیت در تمام بوستانها، نمازخانه ها و محلات شاهد تغییر و تحول مناسب در گسترش و ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی خواهیم بود. 

 عضو شورای شهر گفت : شورا و شهرداری، تمامی اماکن خدماتی و رفاهی خود را خانواده محور بعنوان نهاد مقدس تعالی بخش قرار خواهد داد.

 رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: لازم است معاون خدمات شهری و نیروهای ستاد بحران و آتش نشانی، تمام مراکز آموزشی و مدارس شیراز را ازلحاظ ایمنی، بررسی و تأیید کنند. اگر مشکل داشتند از دانشگاه ها و مدارس بخواهند در ایمن سازی اماکن ورود کند 

عضو پارلمان شورای شهررشیراز بر این امر تاکیدکرد: که هر مرکز دانشگاهی و آموزشی که ایمن نبود، باید بصورت موقت تا ایمن سازی بسته شود تا جگر گوشه های والدین این شهر، سلامتشان صیانت گردد،که این جز وظیفه مدیریت شهری است و مسئولان، طبق قانون، موظف به همکاری می باشند.

رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت، همچنین به مشکل سگ‌های ولگرد و بی‌صاحب اشاره کرد و عنوان کرد: که این موضوع یک فاجعه زیست‌محیطی بوده و سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد.

وی افزود:  به همین منظور، شورای شهر از طرح عقیم‌سازی سازمان دامپزشکی حمایت کرده و بر لزوم جلوگیری از تردد حیوانات خانگی در بوستان‌ها و فضاهای عمومی تاکید کرده است.

 

رئیس کمیسیون ، ترافیک، عمران و حمل و نقل شورای اسلامی  شهر شیراز مطرح کرد؛ 

تردد بی‌رویه کامیون‌ها در محور غرب شیراز به معضلی جدی برای شهروندان تبدیل شده است

 

رضا محمدیان با انتقاد از این وضعیت، خواستار ممنوعیت فوری تردد کامیون‌ها در این محور شدند و هشدار دادند که ادامه این وضعیت، جان شهروندان را به خطر می‌اندازد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر شیراز با اشاره به ضرورت تسریع در تکمیل فاز نهایی آزادراه و تسریع در اجرای قطعه هشت با توجه به استقبال صورت گرفته گفت: در مسیر ورودی شهر شیراز در منطقه گویم که همچنان وضعیت نابسامانی دارد و تردد در آن پرخطر ارزیابی می‌گردد و از طرفی امکانات رفاهی در این آزاد راه نیز همچنان در دسترس مسافران و خودروهای عبوری نیست و سرمایه‌گذار باید نسبت به تسریع در ایجاد امکانات رفاهی در آن متناسب با شأن مسافران تلاش کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز  ، رضا محمدیان امروز 15 مهرماه در صحن علنی شورای شهر شیراز گفت: با توجه به ثبت متعدد شکایات مردمی در سامانه 137 و همچنین مشاهدات میدانی کارشناسان و بازرسان شورای اسلامی شهر شیراز و گلایه اعضای یاوران شورای شهر، موضوع تردد کامیون از این محور و ورود کامیون به شهر شیراز از طریق خروجی آزادراه به محور غرب شیراز حدفاصل بزرگراه آیت‌الله علوی تا بزرگراه دکتر حسابی و حد فاصل شهرک گلستان تا تقاطع غیرهمسطح شهدای جهاد است.

به  گفته وی از آنجا که قانون تردد هرگونه کامیون و کامیونت را در معابر شهری ممنوع کرده، اما به هنگام افتتاح آزادراه و در راستای رفاه کامیون داران، به استناد مصوبه شورای ترافیک استان فارس مورخ 30 اردیبهشت ماه 1402 و به درخواست پلیس راهور استان فارس، با موافقت استاندار به مدت دو ماه یعنی تا پایان تیرماه 1403، به صورت آزمایشی برای تردد کامیون در این محور شهری مجوز موقتی صادر می شود. مهلت این مجوز مدت بیش از 75 روز است که پایان یافته اما همچنان شاهد تردد سیل کامیون و کامیونت‌ها در این مسیر هستیم. در این مدت نه تنها فاز نهایی آزاد راه شیراز - اصفهان تکمیل نشده و بلکه پس از پایان مهلت مجوز موقت تردد کامیون، همچنان کامیون‌ها آزادانه در این محور شهری تردد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که شیراز تنها کلانشهر سبز کشور محسوب می شود و امسال نیز به عنوان پایتخت محیط زیست کشور معرفی گردیده، تردد کامیون آن هم در محورهای مهم غرب شهر به افزایش آلودگی هوا در مسیر بادخیز شهری منجر شده است و آلودگی ناشی از سوخت خودروهای سنگین در محور غرب شیراز، تهدید جدی برای سلامت شهروندان بشمار می‌رود.

عضو شورای شهر شیراز نیز گفت: از دیگر سو همزمان با مهرماه، فصل بازگشایی مدارس و تردد خودروهای سرویس مدارس دانش‌آموزان ساکن غرب شیراز و شهرک‌های همجوار همچون صدرا، گلستان، بهشتی، بزین، گویم، قلات، قصر قمشه و غیره، این نگرانی را در شهروندان و مدیریت شهری ایجاد کرده که تردد کامیون در این محور منجر به بروز حوادث خطرناک و خدای نکرده سوانح تلخ رانندگی شود که دیگر پشیمانی جای نداشته و جبران آن امکانپذیر نیست.

محمدیان بیان کرد: محور غرب شیراز، مسیر طبیعت گردی شهروندان شیرازی به ویژه در تعطیلات آخر هفته و ایام تعطیلات نیز محسوب می‌گردد و همگان شاهد ترافیک سنگین این مسیر از عصر چهارشنبه تا عصر جمعه هر هفته هستیم. لذا تردد به طور متوسط 2 هزار دستگاه کامیون و خودروی سنگین در هر 24 ساعت، با حجم ترافیکی که در انتهای هر هفته در این محور شکل می‌گیرد، ریسک خطر و بروز هرگونه سانحه رانندگی را به شدت افزایش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر شیراز بر این نکته واقف است که صنعت حمل و نقل از زیرساخت‌های مهم توسعه و رونق اقتصادی است، خاطرنشان کرد:  اما یک لحظه تصور کنید خدای نکرده کامیونی حامل مواد قابل اشتعال بر اثر بی احتیاطی به آتش کشیده شده، چه کسی پاسخگوی تلفات انسانی ناشی از این حادثه سهمگین خواهد بود. خودروهای امدادی و آتش نشان چگونه از میان خیل کامیون و کامیونت حامل بارهای سنگین خود را به محل حادثه برسانند؟ چند نفر جان خود را از دست خواهند داد؟

محمدیان تصریح کرد: این توقع وجود داشت که نمایندگان وزرات راه و شهرسازی در استان و دستگاه های مسئول به ویژه پلیس راهور بر اساس قوانین جاری کشور مانع از ورود هرگونه به معابر شهری شیراز می‌شدند که تاکنون محقق نشده است و هزینه های ناشی از ورود این خودروها بر معابر شهر شیراز، ناشی از فرسودگی زودتر آسفالت و نیاز به ترمیم مجدد به مردم شهر و شهرداری تحمیل شده است.

وی گفت: به عنوان عضوی از شورای اسلامی شهر شیراز از همین تریبون اعلام می کنم ادامه تردد کامیون در این محور شهری که از آزادراه وارد شهر شیراز می‌شوند، ریسک بروز حوادث رانندگی خطرآفرین را به شدت افزایش داده ؛ بر دامنه آلودگی هوا ناشی از تردد کامیون و سوخت گازوییل در کلانشهر شیراز افزوده و ترافیک شهری را در محور غرب به ویژه در تعطیلات آخر هفته تحت تأثیر قرار داده است. لذا تعلل کنندگان در اصلاح وضع موجود در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای مقصر خواهند بود.

 

گلایه های شهردار شیراز در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز؛

مدیرانی که قبلا ترک فعل داشته اند؛ امروز منتقد تونل ملل و مترو از جلو حافظیه هستند/ مگر مترو از کنار بازار وکیل و زندیه رد نشده است؟ 

اگر کار عمرانی نکرده بودیم امروز باید پاسخگو می شدیم 

 

شهردار شیراز گفت: متاسفانه زمانی که در شهر کار عمرانی انجام می شود عده ای بی مسئولیت و افرادی که قبلا ترک فعل داشته اند امروز گلایه مند اجرای تونل ملل و رد شدن مترو از جلو حافظیه هستند. 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، محمدحسن اسدی امروز 15 مهرماه در صحن علنی شورای شهر شیراز در پاسخ به گلایه ها از عبور مترو در نزدیکی حافظیه عنوان کرد: مگر همین مترو از کنار بازار وکیل و زندیه رد نشده است و همه اینها میراثی و تاریخی نیستند؛ این چه کاری است که وقتی می خواهیم کاری را انجام گیرد مقابلت می ایستند.

وی افزود: یا در موردی دیگری برای اجرای تله کابین گفته می شود تخریب محیط زیست دارند در حالی که در همه شهرها و کشورها تله کابین اجرا شده است. هر کاری در شهرداری  براساس ردیف های بودجه و آیین نامه ها است.

اسدی همچنین در خصوص نگرانی ها از اجرای پروژه ها مبنی بر بدهکار کردن شهرداری گفت: هر کاری که در شهرداری می شود براساس ردیف های بودجه و آیین نامه ها است و تسهیلات و وام ها براساس بودجه است و هیچ انحراف منفی نداشته ایم و انحراف ما مثبت بوده است

 وی افزود: سال گذشته که سهم ما 6 درصد بوده است انحراف منفی نداشته ایم و حتی ازکل ردیف تسهیلات بانکی استفاده نکرده ایم و نگرانی ها بابت بدهکار کردن شهرداری وجود ندارد.

اگر کار عمرانی نکرده بودیم باید پاسخگو می بودیم

شهردار شیراز در خصوص اینکه ریاست شورا اعلام کردند عمدتا اقدامات شهرداری عمرانی است و کارهای فرهنگی کمتر شده است نیز گفت: اگر این شهر پر از رویداد و مناسبت باشد اما کار عمرانی نکنیم یعنی هیچ کاری نکرده ایم و اگر امروز ما کار عمرانی نکرده بودیم باید پاسخگو می بودیم.

اسدی افزود: کارهای غیرعمرانی ما بخشی عمرانی است و اگر چه پل، تقاطع و خیابان و... نیست، مواردی مانند فرهنگسرای معلولین، پردیس سینمایی امین تارخ، مرکز آموزش شهروند، سالن همایش شهرداری، مجموعه اقامتی کوهستان دراک، پارک آبی، سالن آمفی تئاتر روباز، مسیرهای دوچرخه آسفالت مدارس و... بخشی از اقدامات عمرانی و فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات اربعین در مرز شلمچه، ایونت ها و رویدادها مانند شبهای پرستاره، مساعدت ها در حوزه های ورزشی، مساعدت در مناسبت ها و تجلیل از اقشار مختلف بخشی از آن است.

اسدی بیان کرد: در حوزه ترافیک، اقدامات فرهنگی خوبی انجام شده است تورها واتوبوس های دربستی نیز در اختیار مناسبت ها گذاشته می شود و امروز شهرداری وشورا مناسبت های روز ارتش، روز دانش آموز، اربعین، روز اعتکاف و... فضای تبلیغاتی را در بدنه اتوبوس انجام می‌دهد و این موارد یک درصد از اقدامات غیرعمرانی شهرداری است و مباحث گفته شده از  روی ناآگاهی است.

وی  با اشاره به اینکه  بعد از یک سال انتظار توانستیم به عنوان طلایه داران گردشگری مثلث گردشگری را به نتیجه برسانیم، اضافه کرد: در سال 1402 شهرداری شیراز در جشنواره شهید رجایی مقام نخست آورد که در ارزیابی منصفانه شهرداری شیراز به عنوان  دستگاه برتر انتخاب شد.

اسدی یادآور شد: یادواره شهدای شهرداری در روز پنجشنبه نیز به همراه افتتاح تعدادی از پروژه های شهری افتتاح خواهد شد.

وی با گلایه از ورود کامیون به نقاط شهری نیز گفت: این موضوع را بارها به استانداری اعلام کردیم و در ورودی های شیراز خودروهای مردم را در لابلای این کامیون ها برای تردد گیر می کنند و هر لحظه می تواند حادثه آفرین باشد. 

 

شورای اسلامی شهر شیراز با اهدای لوح از فعالان ناشنوا تجلیل کرد

 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز در یکصد و شصت و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز به مناسبت روز جهانی ناشنوایان، طی مراسمی با اهدا لوح از فعالان ناشنوا تجلیل شد. 

در این مراسم که با حضور نمایندگان جامعه ناشنوایان و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد، از تلاش‌های ارزشمند جامعه ناشنوایان در راستای ارتقای کیفیت زندگی خود و آگاهی‌رسانی به جامعه درباره حقوق افراد تقدیر شد.

 در ادامه این مراسم، نمایندگان جامعه ناشنوایان به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود پرداختند و از شورای اسلامی شهر خواستند تا برای رفع موانع موجود و بهبود وضعیت زندگی افراد ناشنوا تلاش بیشتری انجام دهد. 

 

آنچه در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گذشت؛ 

 

در یکصد و شصت و نهمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز 8دستور جلسه با حضور 10 عضو شورا بررسی و در نهایت 4دستورکار به تصویب رسید.

 در این جلسه طرح طرح دو فوریتی جمعی از اعضای محترم شورا، درخصوص الزام شهرداری به استفاده از کلیه امکانات و توانمندی جهت جلوگیری از ورود خودروهای سنگین و ورود کامیون به شهر شیراز از طریق خروجی آزادراه به محور غرب شیراز با حضور10 نفر اعضای شورا بررسی به تصویب رسید.

 بر اساس ماده واحده این طرح شهرداری شیراز مکلف شد نسبت به اعمال اقدامات و رایزنی های مقتضی، ضمن استفاده از کلیه امکانات و توانمندی های موجود جهت جلوگیری از ورود خودروهای سنگین ترانزیت و ورود کامیون باربری به شهر شیراز از طریق خروجی آزادراه به محور غرب شیراز اقدام نماید.

در ادامه جلسه صحن شورا، طرح کمیته نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهر شیراز، درخصوص بررسی مصوبات کمیته نامگذاری شورا، بررسی و  با 

  1. نامگذاری کوچه بی نام شماره 7 بلوار شهید شیرودی به نام شهید سجاد دهقان
  2. نامگذاری پارک محله‌ای بی‌نام واقع در کوچه 42 بلوار شهید رجایی (کوچه 10 شهید کسایی) به نام پارک محله‌ای شهدای امدادگر
  3. نامگذاری اولین پل بی‌نام (دورگرد غیر همسطح) سواره‌رو واقع در ورودی شهر شیراز مسیر غرب به شرق ابتدای بزرگراه آیت الله علوی و به سمت زیرگذر شهرک گلستان به نام سردارشهید حاج محمد ابراهیمی شیرازی
  4. نامگذاری دومین پل بی‌نام (دورگرد غیر همسطح) سواره رو واقع در ورودی شهر شیراز مسیر غرب به شرق ابتدای بزرگراه آیت الله علوی به سمت شهرک گلستان به نام سردارشهید اردشیر خواست خدایی
  5. نامگذاری پل بی نام (دورگرد غیر همسطح) واقع در زیرگذر شهرک گلستان- بعد از پل شهدای ظل الانوار و در امتداد بلوار علامه امینی به نام سردارشهید حاج خلیل طلایی
  6. و نامگذاری دورگرد غیر همسطح جدید الاحداث واقع در بلوار شهید چمران(مقابل پیست اسکیت) به نام طلبه مدافع امنیت محمد مویدی

موافقت گردید. 

 

نامه شهرداری شیراز، درخصوص معرفی انتخاب نمایندگان بهره برداران بخش غیردولتی سازمان اتوبوسرانی دستور کار بررسی شده دیگر صحن بود که با حضور9 نفر اعضای شورا بررسی و جناب آقای محمدتقی تذروی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر در هیئت اجرایی و نظارت بر انتخاب نمایندگان بهره برداران بخش خصوصی اتوبوسرانی پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر، انتخاب و معرفی گردیدند.

در پایان نیز لایحه شهرداری شیراز، درخصوص اجازه واگذاری بدون تشریفات مناقصه جهت احداث پارکینگ طبقاتی احمدی به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) بررسی و به تصویب رسید.

  بر اساس ماده واحده این طرح به شهرداری شیراز اجازه داده شد  مستند به بند یک ماده 31 آیین نامه مالی و معاملاتی شهرداری تهران تسری یافته به سایر کلانشهرهای کشور، نسبت به انعقاد قرارداد با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) جهت احداث پارکینگ طبقاتی احمدی تا سقف مبلغ سی و پنج هزار میلیارد ریال (با توجه به دستگاههای خاص در اختیار موسسه ایستاب زیر مجموعه قرارگاه ) و پرداخت به صورت 25% نقد و 75 % به صورت تهاتر با زمین ، املاک، عوارض (مجوز ساخت) ، تراکم کاربری های مختلف اقدام نماید. 

همچنین در طراحی و اجرای پارکینگ طبقاتی احمدی راه ارتباط با زیر گذر خط چهار مترو و دسترسی به خط اتصال خط یک و به خط چهار می بایست مد نظر قرار گیرد.

همچنین شهرداری مکلف گردید نسبت به طراحی و اجرای اتاق ایمن و انبار بحران در پارکینگ مذکور اقدام نماید.

 

 

 

هیچ نظری در مورد این خبر ثبت نشده است

کد خبر :
4c4d
تاریخ انتشار :
يكشنبه 15 مهر ماه 1403
تعداد بازدید :
70

سایر اخبار

جدیدترین اخبار و رویدادهای شورای اسلامی شهر شیراز

An unhandled exception has occurred. See browser dev tools for details. بارگذاری مجدد 🗙