در آیین اختتامیه ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر میهمانان نوروزی شورای اسلامی شهر و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز مطرح شد؛
شهرداری شیراز با تلاش شبانهروزی توانست مهماننوازی این کلانشهر را بهخوبی نشان دهد
آیین اختتامیه ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر میهمانان نوروزی شورای اسلامی شهر و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، آیین اختتامیه ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر میهمانان نوروزی شورای اسلامی شهر و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این آیین با بیان اینکه شهرداری شیراز در ارائه تسهیلات و خدمات به مسافران نوروزی سال ۱۴۰۳ از تمام توان و امکانات خود استفاده کرد، اظهار کرد: چندین نکته در ارائه خدمات تسهیلات مسافران نوروزی شهرداری شیراز امسال خود را بهخوبی نشان داد که در مرحله نخست در ارتباط با عملکرد شهرداری باید گفت: با استفاده از تمام ظرفیتها و امکانات و نیروی انسانی علاوه بر نشان دادن ویژگی مهماننوازی و پذیرایی از مسافران عملکرد مناسب و قابلتقدیری داشت.
سید ابراهیم حسینی با تأکید بر اینکه مهماننوازی نماد اخلاق مردم این شهر در پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی است، تصریح کرد: شهرداری شیراز با تلاش شبانهروزی در ایام نوروز و بر اساس اظهارنظر مسافران توانست مهماننوازی کلانشهر را بهخوبی در ارائه خدمات نشان دهد و این مهم جای تقدیر دارد.
وی در بخش دیگری از صحبت خود به ایجاد هماهنگی در تمام بخشها مختلف شهرداری همانند سنوات قبل اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی متمایز در نوروز سال جاری و ارائه خدمات شهرداری شیراز هماهنگی در دو بخش ارائه خدمات معاون خدمات شهری و معاونت فرهنگی شهرداری شیراز بود که با همراهی، هماهنگی و همپوشانی در خدمات سفر عملکرد خوبی را ارائه دادند که این ویژگی مبارک را باید به مدیریت شهری تبریک گفت.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه صحبت خود با اشاره به اینکه زیرساختها سالبهسال در این شهر در حال تقویت هستند، خاطرنشان کرد: نکته مهمتر اینکه در کنار این موارد امسال شاهد حضور مدیران شهرداری درصحنه خدماترسانی به مسافران بودیم که این حضور صحنه زیبایی از خدمت و مهماننوازی را خلق کرد.
حسینی در ادامه افزود: نکتهای که نباید از آن غافل شد آمادگی شهرداری شیراز در بارندگی ایام نوروز بود بهطوریکه باوجود ۱۰۵ میلیمتر بارندگی سیل رخ نداد و این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.
زبانزد بودن نظافت شهر موضوع دیگری بود که رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به آن پرداخت و ادامه داد: در کنار عملکرد شهرداری شیراز و کارهای فراوان که انجام شد، نظارت عالی عضو و رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای بر خدمات سفر و حضور، همفکری و همراهی اعضای شورای شهر در ایام نوروز در کنار مجموعه شهرداری از ویژگی بارز خدمات نوروزی ۱۴۰۳ در مجموعه مدیریت شهری شیراز بود.
وی گفت: اقدامات گسترده مدیریت شهری در ارائه خدمات به مسافران نوروزی در سطح استانی و کشوری مایه سربلندی که به نمایندگی از شورای شهر از تکتک مدیران شهرداری تقدیر و تشکر میکنم.