مدیریت شهری شیراز در سیزدهمین ایستگاه بازدیدهای نظارتی خود به شهرداری منطقه ۳ رسید.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، مدیریت شهری شیراز در سیزدهمین ایستگاه بازدیدهای نظارتی از مناطق یازده گانه و دیگر سازمانها و دوایر این کلان شهر که با هدف تکریم ارباب رجوع، خدمترسانی بهتر و ایجاد امیدآفرینی انجام میشود به شهرداری منطقه ۳ رسید.
در این بازدید چندساعته، مطابق سلسله بازدیدهای پیشین، گفتوشنود با مدیران و کارکنان با هدف تکریم و دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات آنها و جلسه بررسی مسائل منطقه به جهت آشنایی با ظرفیتها، کاستیها و چالشها و موانع موجود و آگاهی از روند پیشرفت برنامه ها و پروژه ها؛ از مواردی بودند که در این بازدید نیمروزی، مطابق بازدیدهای نظارتی مدیریت شهری انجام گرفت.
رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) در این بازدید گفت: مدیران باید به دنبال گرهگشایی از مشکلات و خدمت خالصانه به مردم باشند، موانع را از پیش پای مردم برداشته و ارتباط نزدیک با مردم داشته باشند.
محمدرضا هاجری، پیگیری مطالبات مردم را مهمترین وظیفه شوراهای اسلامی شهر دانست و عنوان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر باید پیگیر مطالبات مردم بوده و رسیدگی به امور و خدمت رسانی به شهروندان را تسریع کنند.
وی ادامه داد: با توجه به مراجعات متعددی که در طول هفته در شهرداری توسط شهروندان انجام می شود ضرورت دارد این گونه بازدیدها در قالب میز خدمت به صورت ماهیانه انجام شود، تا مردم مسایل، مشکلات و چالش های خود را با نمایندگان خود در میان بگذارند تا نمایندگان آنان در سریع ترین زمان برای حل مشکلات آنان چاره یابی و راه گشایی کنند.
رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) اظهار داشت: نمایندگان مردم در پارلمان شهری با حضور در محلات به خصوص در مساجد و ترتیب دیدارهای حضوری با شهرداران مناطق به مردم پاسخگو باشند و یک نوع مردم داری را در عمل اثبات کنند.
هاجری در پایان گفت: نمایندگان مردم در پارلمان محلی باید به گونه ای عمل کنند که در نهایت نتیجه نظرسنجی و افکار سنجی عمومی از ارزیابی عملکرد آنان رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.