سید ابراهیم حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز عنوان کرد؛ شورای اسلامی شهر شیراز به دنبال تعیین تکلیف سامانه سفیر و افزایش رضایت رانندگان استیجاری/ نرمافزار جدید؛ راهکاری برای بهبود وضعیت رانندگان استیجاری
در نشستی که با حضور معاون محیط زیست و خدمات شهری و رئیس اداره پشیبانی ماشین آلات شهرداری شیراز به منظور تعیین تکلیف سامانه سفیر و نماینده رانندگان استیجاری برگزار شد، سید ابراهیم حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، بر لزوم ساماندهی این سامانه و افزایش رضایت رانندگان تاکید کرد.
حسینی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر ساماندهی رانندگان استیجاری و استفاده از تجربیات سایر کلانشهرها، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، ایجاد یک سامانه شفاف و کارآمد است که در آن اطلاعات تمامی رانندگان، عملکرد آنها و سایر جزئیات به طور کامل ثبت شود.
وی افزود: در ماههای اخیر، این سامانه به صورت آزمایشی اجرا شده و پس از دریافت بازخوردهای رانندگان، اصلاحاتی در آن انجام گرفته است. خوشبختانه اکثریت رانندگان از این سامانه استقبال کرده و مشکلات فنی آن نیز برطرف شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز همچنین به برخی از مشکلات مطرح شده از سوی رانندگان اشاره کرد و گفت: برخی از رانندگان از عدم ثبت اضافه کاری بعد از ساعت 15 هر روز و روزهای تعطیل در سامانه گلایه داشتند که مسئولین مربوطه قول دادهاند این مشکل را ظرف یک ماه آینده برطرف کنند.
حسینی با تاکید بر اهمیت همکاری رانندگان در این طرح، از آنها خواست تا ایرادات و پیشنهادات خود را به کارشناسان مربوطه ارائه دهند.
وی همچنین به رانندگان اطمینان داد که شورای اسلامی شهر به دنبال افزایش رضایت آنها است و در این راستا تلاش خواهد کرد.
در پایان این نشست، مقرر شد تا یک ماه آینده گزارش کاملی از عملکرد سامانه سفیر و میزان رضایت رانندگان تهیه و در جلسه بعدی ارائه شود.