در آیین افتتاح ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر میهمانان نوروزی شورای اسلامی شهر شیراز؛
مسعود زارعی، رئیس ستاد مطرح کرد:
نظارت هوشمند، خدمات برتر؛ رضایت مسافران در اولویت است/ بازخوردگیری روزانه برای بهبود کیفیت خدمات نوروزی
زارعی گفت: با بهرهگیری از سیستمهای پیشرفته نظارتی و مشارکت ناظران جهاد دانشگاهی و میدانی، ایرادات خدمات در کمترین زمان ممکن شناسایی و برطرف شود تا میزبانی بهیادماندنی را برای مهمانان نوروزی رقم بزنیم.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، مسعود زارعی، ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر میهمانان نوروزی شورای اسلامی شهر شیراز ، در سخنرانی خود به مناسبت فرا رسیدن سال جدید ۱۴۰۴، ضمن تبریک پیشاپیش نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از تلاشهای گسترده برای ارائه خدمات بهتر به مسافران و مهمانان نوروزی در شهر شیراز قدردانی کرد.
زارعی با اشاره به چهارمین سال تشکیل ستاد نظارت بر خدمات نوروزی، اظهار داشت: با یاری خداوند متعال، سیستم اجرایی و نظارتی ما در سالهای اخیر بهبود چشمگیری داشته است. اگرچه ارائه خدمات گسترده به مردم همواره با چالشهایی همراه است، اما ما توانستهایم با بهرهگیری از تجهیزات پیشرفته اطلاعرسانی و میدانی، ایرادات را در کمترین زمان ممکن شناسایی و برطرف کنیم.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته، زمان رسیدگی به مشکلات به حداقل ممکن کاهش یافت و این دستاورد بزرگی برای شهرداری و ستاد نظارت بود، افزود: تجربه عملیاتی سه سال گذشته نشان داده که این رویکرد تأثیر بسزایی در بهبود خدمات داشته است به همین روی تحلیلهای آماری دقیقی از این روند انجام شده که انشالله به زودی ارائه خواهد شد.
رئیس خدمات سفر میهمانان نوروزی شورای اسلامی شهر شیراز از تغییرات مثبت در سیستم بازخوردگیری خبر داد و گفت: در سال گذشته، بازخورد خدمات هر دو هفته یکبار دریافت میشد، اما امسال قصد داریم هر روز ساعت ۱۰ صبح بازخورد ۲۴ ساعت گذشته را جمعآوری کنیم. این اقدام با همکاری شهرداری در حال پیگیری است و به ما کمک میکند تا خدمات را بهصورت روزانه بهبود بخشیم.
زارعی همچنین به نقش ناظران جهاد دانشگاهی و ناظران میدانی اشاره کرد و گفت: با استفاده از این ناظران، تمام گزارشها بهصورت سلسله مراتبی بررسی و ایرادات در کمترین زمان ممکن برطرف میشود. جلسات روزانه با حضور مدیران شهرداری نیز برگزار میشود تا عملکرد ۲۴ ساعت گذشته بررسی و در صورت نیاز اقدامات لازم انجام شود.
وی از تصمیمات خوبی که در سال گذشته در حوزه پارکینگها و همکاری با اتاق اصناف گرفته شد، تقدیر کرد و افزود: امسال برنامهریزی دقیقتری انجام شده و قرار است بهصورت موردی به مشکلات رسیدگی شود. همچنین، امسال یک پیوست رسانهای و فرهنگی به برنامههای ما اضافه شده که توسط اداره کل ارتباطات شهرداری شیراز پیگیری میشود تا انعکاس مناسبی از نظرات مهمانان و خدمات ارائهشده در رسانههای کشوری داشته باشیم.
زارعی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که با همکاری نزدیک بین حوزههای نظارتی و اجرایی، خدمات بهتری به مردم و مهمانان نوروزی ارائه شود.
ستاد عالی نظارت بر خدمات سفر میهمانان نوروزی شورای اسلامی شهر شیراز در پایان گفت: نظارت در کنار اجرا، به منظور تقویت قوه اجرایی تشکیل شده است و امیدواریم در این ایام بهار قرآن، توفیق خدمترسانی بهتر را از خداوند متعال داشته باشیم.